Bun venit pe LenjeriiDeosebite.ro Login Creare cont

Cerere de retur

 Daca aveti o problema cu un produs comandat de la noi, care nu a fost rezolvata de catre Departamentul Vanzari, aveti posibilitatea de a returna produsul. Primul pas este completarea acestui formular de returnare. Acest formular trebuie sa fie completat in intregime, si va vom raspunde prin e-mail sau telefonic in cel mai scurt timp posibil.

 

Returul produselor

 

Returul de produse poate fi solicitat pentru urmatoarele situatii:
Produse ce v-au fost livrate gresit: 
Daca vi s-a livrat alt produs decat cel comandat va rugam sa semnalati cat mai curand acest lucru pentru a returna produsul si a fi inlocuit cu cel corect. Toate costurile de retur si transport al produsului corect vor fi suportate de S.C. CONCEPT SHOP ONLINE S.R.L.

 

Renuntarea la cumparare

 

Consumatorul are dreptul sa notifice in scris comerciantului ca renunta la cumparare, fara penalitati si fara invocarea unui motiv, in termen de 14 zile lucratoare de la primirea produsului. Produsul poate fi returnat numai daca este in aceeasi stare in care a fost livrat (ambalaje si etichete intacte, fara urme de spalare sau folosire). Returnarea banilor se va face numai prin banca cu Ordin de Plata emis pe numele cumparatorului. Acest lucru inseamna ca vom avea nevoie de urmatoarele date: Cont Bancar valid; Banca la care este deschis si Numele dvs complet, in momentul sosirii produsului in firma noastra. Termenul de returnare a sumelor este de maximum 5 zile din momentul primirii si verificarii produsului. Suma inapoiata si conditiile de returnare nu includ cheltuielile de transport.

 

ATENTIE: In toate cazurile de mai sus produsele trebuie returnate in starea in care au fost primite. Deteriorarea, utilizarea produselor sau punerea intr-o stare de nevandabilitate duce la refuzarea returului.

Returul poate fi refuzat in urmatoarele cazuri:

1. Incazul in care cererea de returnare depaseste perioada de 14 zile prevazute in OUG 34/2014. Perioada de 14 zile se calculeaza din momentul primirii comenzii de catre d-voastra.
2. In cazul in care produsul returnat nu este in aceeasi stare in care a fost livrat (cu documentele care l-au insotit, cu toate componentele).
3. In cazul in care produsele au fost confectionate dupa specificatiile prezentate de Client sau personalizate.
Clientul poate returna produsele achizitionate prin intermediul unui Contract si este indreptatit sa primeasca partial contravaloarea platita pentru produse daca acestea sunt intr-o stare de diminuare a valorii de revanzare (nu au toate componentele, in caz de retur nu au fost ambulate corespunzator pe durata transportului si au ajuns deteriorate, nu au documentatia initiala sau alte cauze care modifica produsul initial).
Daca clientul trimite produsele impachetate necorespunzator pentru protejare/manipulare curier este raspunzator de orice distrugeri, defecte, descompletari constatate la receptia returului.


Informatii despre comanda:

Prenume
Nume
Email
Telefon
Numarul comenzii
Data comenzii

Informatii despre produs si motivul de returnare:

Numele produsului
Codul produsului
Cantitatea
Motivul returnarii
Alte Motive
Produs defect
Produsul este deteriorat
Produsul nu corespunde
Produsul este deschis da nu
Defecte sau alte Detalii
Am citit si sunt de acord cu Returnarea Produselor si Termenii si Conditiile de utilizare ale acestui site